Nový začiatok

Autor: Lucia Farkašová | 28.12.2012 o 22:21 | (upravené 10.1.2013 o 23:13) Karma článku: 0,00 | Prečítané:  107x

Na úvod malé vysvetlenie. Moja nočná návšteva WC bola veľmi nechutná. Žalúdok začal protestovať, a tak som teda vyvrátila celé vianočné jedlo. Nie som žiadna bulimička. Pred koncom starého roka, si mnoho ľudí dáva predsavzatia, typu - od nového roku prestanem fajčiť, začnem viac behať, zdravo sa stravovať, pravidelne sa pripravovať do školy, atď... . Veľa krát sa stane aj to, že tieto predsavzatia nevydržia dlho.

Ja som tá v kraťasochJa som tá v kraťasoch

 

Ja som si dala veľa predsavzatí, ale ani by som to tak nenazvala, keďže sú to také činnosti, ktoré naozaj, ale naozaj potrebujem k naplneniu svojho života. Nebudem Vám ich tu menovať, ale jedno Vám predsa len prezradím. Schudnúť tak, aby som sa cítila lepšie, získať kondičku preto, aby som zvládala tancovať aj náročnejšie tance, ale aj preto, aby som načerpala enrgiu.

Do 31.1.2012 som jedla striedmo a ľahké jedlá, pretože som mala žalúdočné problémy. Moja váha po týchto udalostiach sa rapídne znížila na 56 kg. Necítila som sa najlepšie, pretože moje nevládalo. Nezačala som ani cvičiť, ale urobila som si PLÁN. Podľa mňa, je veľmi dôležité  si vytvoriť plán pre splnenie svojich krátkodobých a dlhodobých cieľov. Vyzeral asi takto: napísala som si vo Worde dátumy mojich dní, keď budem cvičiť , taktiež som si vystrihla z časopisu rozpis cvikov a pripla ich na nástenku, a samozrejme, že nesmela chýbať tabuľka, ktorá slúži na jedlo, kde si plánujem každý večer čo budem na druhý deň jesť. Osvedčilo sa mi to a dodržujem to. Jem 5 krát denne, každé tri max 4 hodiny,  ale nie blbosti ako sviečková na smotane, koláč s extra mega plnkou. Nehovorím, že tieto jedlá nemám rada, ba priam pachtím po sladkostiach. Milujem sladkosti. Ale ak chcem zmeniť svoje telo k lepšiemu, tak som ich musela vylúčiť zo zoznamu jedla.

Moje jedlo

- raňajky cca medzi 6:40 - 7:00 =  ovsené vločky s tvarohom a medom (priznám sa, že si tam dám aj trochu škoricového cukru, najmä pre lepšiu chuť. Hladná som o tri hodiny.

- desiata cca o 9:40 alebo o 10:35 (závisí to od toho, kedy vstanem) = 1 veľké jablko

- obed = hovädzie mäso len tak upražené na prírodno na olivovom oleji (rodičom s tým pekne idem na nervy)  a ryža plus zelenina

- olovrant = zvyšok ovsených vločiek

- pred tréningom = L carnitín

- večera = jem až po tréningu (cvičení) - napríklad mandarínka a acidko (ešte mi z tejto kombinácie zle nebolo)

Cvičím takto:

Pondelok = ruky

Utorok = kardio plus brucho

Streda = voľno

Štvrtok = kardio

Piatok = celé telo

Sobota = kardio, brucho

Nedeľa = nohy

Rozvičujem sa 10 min a to tak, že sa porozťahujem a potom buď skáčem na švihadle, alebo si zabehám 10 min na rozohriatie. (Ak chcete vedieť aké kardio napíšte mi mail a ja Vám ho pošlem.)

Cvičím od 1.1.2013 pravidelne, no a za ten čas sa držim úplne super. Cítim sa už oveľa lepšie, získavam kondičku a držím sa na váhe 57.

No ale musím sa priznať, že som spravila aj pár prehreškov, keď som bola na návšte u mojej tety a tam som jedla všetko. Ale neboli mi zle :) Dnes som si dala croissante, pretože som mala neodolateľnú chuť na sladké.

Zhrešiť občas môžete, napríklad takm že si urobíte jeden deň a la SVIATOCNY DEN JEDENIA :) Nič tým nepokašlete. :)

Pridávam moju fotku z Poľska, kde som bola na tom naozaj zle. :P

 

Páčil sa Vám tento článok? Pridajte si blogera medzi obľúbených a my Vám pošleme email keď napíše ďalší článok
Pridaj k obľúbeným

Hlavné správy

EKONOMIKA

Učiteľ, ktorý sa rád hral. Ako sa Milan Reindl stal dizajnérom Lego Technic

Nevyštudoval techniku ani dizajn. Napriek tomu sa stal jedným z jedenástich dizajnérov Lego Technic. Len vďaka tomu, že si rád z lega skladal veci, na ktoré nemal návod.

SVET

Výbuchy po futbalovom zápase v Istanbule zabili 29 ľudí

K explóziám došlo hodinu po zápase medzi Besiktasom a Bursasporom.

DOMOV

Smer chce byť politicky nekorektný aj robiť poriadky v osadách

Novými podpredsedami sú Blanár a Žiga.


Už ste čítali?